Listor. listor..

Jag är en sån där som hakar på varenda lista jag ser, så även denna... Ni kan den va? cd-spelaren på random, varje ny fråga = ny låt = svaret på frågan.

1) Hur mår du idag?
Hard times
2) Kommer du att komma långt i livet?
mystic reptile
3) Hur ser dina vänner dig?
everything is allright
4) Kommer du gifta dig?
what´s left of the flag
5) Vad är ditt livs themesong?
far away boys
6) Vad är ditt livs historia?
love trap
7) Hur är skolan för dig?
love is trouble
8) Hur kan du komma framåt i livet?
growing old, growing cold
9) Hur kommer imorgon att vara?
don´t kill the flame
10) Vad är det bästa med dina vänner?
my aim is you
11) Vad finns i lager för nästa vecka?
the rare ould times
12) Vilken sång beskriver dig bäst?
new fool
13) Hur är det ned ditt liv?
beachparty
14) Vilken sång ska spelas på din begravning?
wow and I say wow   (haha, ja det vore nåt)
15) Hur ser världen på dig?
thin air
16) Kommer du ha ett lyckligt liv?
the old beggar´s bush
17) Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
farewell my hell
18) Har du en djup och mörk hemlighet?
selfish man
19) Brukar folk fantisera om dig?
simple twist of hate
20) Hur kan jag göra mig själv glad?
mirror man
21) Kommer jag nånsin ha barn?  (eller fler kanske..)
vision
22) Vad är några tips till mig?
if I ever leave this world alive
23) Hur kommer jag bli igenkänd?
stranded
24) Vad är min danssång?
master celebrator

snart sluuut!

Förstår inte vad det är med mig, pendlar som en jo-jo i humör och ork och lust. Ena stunden vill jag bara lägga mig ner och dö, och i nästa är jag hur pigg o gla som helst. Skumt. Nu är jag ganska uppåt faktiskt, förutom den totala bristen på vuxet sällskap här ute på landsbygden. Har ju grannarna, visst, men ändå..
Imorgon ska vi ha picknick i parken med klassen, det är ju bara för myyysigt! Hoppas vi ska sitta på en jättefilt i ring allihopa och dela termos med varandra, det vore trevligt. Nä, allvarligt, det ska bli kul.  ...eller ja... inte jätteotäckt iallafall. Man får trösta sig med att det är slut på det efter fredag. Dåååå jävlar. ska det hävas öl. Från förmiddag till.... förmiddag. Ska satsa på det iallafall, det var längesen man tog en sån natt. Bara ha mig själv att tänka på, ingen annan.  Gött.

första inlägget...

Lite konstigt det här.. jag som aldrig ens har varit bra på att skriva vanlig simpel dagbok ska nu lägga ut hela mitt liv på nätet..  Inte mycket till liv för tillfället iofs.. menmen.
Och vilken press man får på sig, första intrycket är ju alltid första intrycket. Då måste man ju vara lite klatchig och skriva nåt som folk kommer ihåg och som får dom att återvända. Samtidigt ska man ju inte överdriva heller.. Jag blir nog inte långvarig i mitt bloggande, dessutom känner jag mig alldeles för gammal att hålla på med sånt.
Men aja, det får bli som det blir.
Fy faan vad skönt, nu är tre terminer avklarade och man är redo för det riktiga livet -igen. Dumt att man som 16-åring ska bestämma vad man ska pyssla med resten av livet. Bättre att få ha nån slags praktik på 142 olika ställen efter högstadiet så man får ett hum om vad man vill pyssla med. Kanske skulle ha satsat på politiken istället, haha.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0