sista dagen avklarad!

wiiihuu, nu är det klart! färdigt på studerandet för ett tag framöver, sååå skööönt!
Trodde jag skulle snubbla på scenen igår efter att ha fått betyget i handen, men jag klarade mig.
Efteråt stod vi o hängde på låset vid Harry´s tillsammans med stammisarna för att få komma in och ta en öl eller tre.
"En öl i baren eller tre på systemet?"...
Dagen och kvällen i sin helhet var helt okej, skönt att bara behöva bry sig om sig själv ibland, det behövs verkligen. Men fan vad jag kommer sakna er... Eliten.. "klart vi kommer att träffas! nån gång.." Yeah, right.. man vet ju hur det brukar bli, rätt vad det är så har det gått tre år.  Men men.. det behöver ju inte bli så. vill inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0