Hemorrojdkudde!

Mina idéer om kroppskonst fortsätter.. Har funderat på vad jag ska göra härnäst, och kom på den briljanta idén om branding.. Det har ju blivit populärt igen -Alltså att bränna in ett motiv på valfri plats på kroppen.. Jag spann vidare och tänkte att jag piercar näsan, septum, alltså som en tjur-ring.. Sen gör jag en branding på skinkan precis som andra boskap.

Följden tänkte jag inte på, men fick höra, att det kan ju bli liiite jobbigt att sitta på några veckor. Måste hitta lösning.. Då slog det mig att jag gör en kudde, ungefär som en sån där hemorrojd-kudde med hål i, för att underlätta själva.. ..ja.. .. smärtan av att sitta. Men jag måste modifiera den lite, eftersom hålet måste vara nån annanstans än i mitten.. En höger-hålad och en vänster-hålad. Och omutifallatt nån har lite av varje så kan man ju ha en med tre hål oxå..

Sen tar jag patent på eländet och säljer det till ny-brandade (eller vad det heter) boskap, tjänar multum och lever lycklig i alla mina dagar.

Ibland är det bara så enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0