Ny sambo!

Har fått en ny sambo idag!
Det gick snabbt, vi hade inte ens träffats innan hon flyttade in. Men det var kärlek vid första ögonkastet! .. ..Eller ja.. .. JAG var kär, hon var mest.. .. livrädd. Sotis heter hon , en kolsvart snart ett år gammal kattjej som inte alls var intresserad av att bo i en lägenhet i stan.. TaTaa, det var där jag kom in i bilden. Jag bor inte i en lägenhet i stan....

Det är en fisig men goooosig liten tjej. Fisigheten kommer vi nog råda bot på snart, det är en förutsättning för att stå ut i det här huset med den här familjen... Aah, det kommer bli alla tiders.
Den andra Donnan i huset är väl inte överlycklig över den nya krabaten.. Det var iallafall så jag tolkade hennes morr och fräääs.. Men hon vänjer sig.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0