Random tankar

Har varit jätteduktig nu! Han är inte bara tvättad o vaxad. Han är dammsugen och polerad invändigt oxå, min Springare. Och imorgon ska han få nytt glas i backspegeln! Har ännu en anledning att inte flytta till någon stad, eller ens befolkad plats...
Var hos Puman o hade teparty på kvällskvisten nån dag. Under tiden är det nån fan som har roat sig med att göra en roundkick eller nåt på MIN BIL.... På backspegeln... Så den var ganska inte hel... Fan så onödigt. Men nu har farbror Taggen fått hem en ny, så imorrn smackar vi dit den, sen kör vi lyckliga i alla våra dagar igen..
Måste/vill/ska skaffa extraljus oxå... Helljusen är ju näst intill värdelösa, knappt man märker nån skillnad alls...
Så kan man inte ha det, synas bör man, annars.. .. ja.. .. kan man avlida. Eller nåt.

Jag vill inte sluta på mitt jobb... Jag råkar tycka om det stället och folket som är där... Ska hyra ett av korttidsrummen när jag slutat. Sen ska jag larma på personalen, och sabba dörr-motor-grunkor hela dagarna!! Åååh vad kul vi ska ha! Och leka Tarzan i takliftarna! Matkrig ska vi ha när vi får äcklig mat!
Och ha rullstolsrace genom korridorerna! Jag ska ha en sån där tuta på min rullstol! En sån där HOOOONK HOOOONK ska jag ha! Och sätta skräck i alla! .. .. .. Mer än vad jag redan gör alltså. Vilket kan bli lite svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0