research

Har kollat lite nu.. Glömde ju fråga karln (Taggen) vad kalaset kommer att kosta.. Backspegeln alltså. Så jag kollade lite on the nät vad det kan tänkas gå på... Jodu, en sisådär 1500 (FEMTONHUNDRA) spänn.. För en sketen spegel??! Det KAN ju vara så att det är jag som inte kan hantera sökmotorerna, men den risken är nog tyvärr ganska liten.
Vafaan, då hade jag ju kunnat tejpa dit en... ja... sminkspegel eller nåt istället...

Nu vågar jag definitivt INTE säga nåt om den lilla incidenten med fönsterhiss-motorn... Speciellt inte eftersom jag redan har gjort det på den andra bilen, och det var han som fick städa upp efter mig den gången oxå... haha.

Oooh, Dumfan har börjat snusa. Fast bara lite.. ibland.. Fick tokrycket o blev alldeles galet sugen på snuuus... så jag köpte mig en dosa kärringsnus, o jisses, det var längesen.. men kan nog tyvärr bli ännu en last. Knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0