tjat...

..om öronen.. Fast det måste man läsa nerifrån och upp för att tycka förstås... hmm..

Töjer dom ju nu, och det går riktigt bra. Lite för bra gick det igår.. Hade bara fått i töj-grunkan en liten bit, för örat tyckte det var en dum idé att hålla på med såna saker och protesterade genom att göra skitont och vara svullet. "Fine, vi tar det i en lugn takt, lite i taget" tänkte jag.

Åkte hem från jobbet, på motorvägen.. I en sisådär ungefär 110 km i timmen, inte ett dugg fortare, för det får man ju inte. Skulle göra en omkörning.. Kollar döa jävla vinkeln, duktig som jag är emellanåt. Allt gick så fort men ändå så förbaskat sakta på nåt konstigt sätt... När jag kastat en snabb blick bakåt och ska kasta tillbaka den på vägen känner jag att "krok"helvetet i örat har hakat fast sig i kragen på jackan... Snabba beslut: Rädda örat eller hålla mig kvar på vägen?? Jag bestämde mig för att hålla sig kvar på vägen lät som ett ganska bra val.. AAAAAJJJ SAAATAAANN!
Om jag tyckte att det var svullet och irriterat innan, så var det fly förbannat vid det här laget...

Lugn takt, my ass. Turbo-töj, jodå.

Kommentarer
Postat av: puman

AAAAAJJJJ!!!! Oh....känner hur ont det gjorde på dig..äh..på örat...ajajaj! Tur för dig att du höll dig på vägen...

2008-04-14 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0