VÅR

Åter kommer hoppet om livet.. Fåglarna kvittrar (skränar), katten lever runt, gräset växer.. och alla dessa lukter... Både bra och dåliga. En del kan man liksom inte beskriva, andra är lättare att känna igen.. tex hönsskit...

Tycker egentligen inte om våren, den är mest jobbig. Man tror att det är varmt, men det visar sig vara svinkallt... Solen skiner.. Nästa stund är det snöstorm.. Nej, men gör ett undantag idag.

Cyklade förut! På en cykel alltså.. På riktigt. Jisses vad skönt det var! Och jobbigt...
Det började egentligen med att jag var hungrig och inte ville laga mat. Då är Max ett himla bra alternativ. Sen kom jag på, att om jag sätter mig i bilen så kommer "hej-bensinen-är-slut-piiiiiiiipet" påminna om att bensinen är slut. (Logiskt eftersom det heter just hej-bensinen-är-slut-piiipet.) Dessutom hade jag kommit överens med mig själv om att jag skulle tvätta bilen, bara det blev lite varmare. Idag var det ju lite varmare... Nä, total förnekelse är bra, blunda så finns det inte. Inte idag iallafall, men imorrn klockan halv sju.. Den dagen, den sorgen.

Vad vill jag komma till? Det vet jag inte. Jag var duktig helt enkelt!! Och nu är jag lite matt i baken... På't igen imorrn igen!!

Yeah, right....

Ooh, tog en paus på vägen, spanade lite natur...
image2

Kommentarer
Postat av: puman

Ja våren är här asså.......

2008-04-01 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0