65 lådor....

....än så länge. Tror inte det blir många fler, känns som att jag har koll på läget nu. Vilket jag iochförsig har sagt många gånger, i många situationer, när jag inte haft en aning egentligen.. Men det låter ju bra iallafall.

Några timmar till uppkopplad, sen lever jag livet offline några dagar. Man kan tydligen inte koppla in bredband innan telefonen är inkopplad. Och den behöver hjälp av en tekniker på plats för att kunna kopplas in. Tydligen. Vad det nu ska vara bra för, i detta IT-samhälle vi lever.  Är ju inte en koja i skogen jag ska till, hade det varit så, så hade jag haft större förståelse.
Men vem behöver internet när 65 flyttkartonger står och skriker "PACKA UPP OSS DIN SLÖHÖG!!!"?..

Hursomhelst, ska bli skönt med en fast punkt i tillvaron igen. Trots att den kommer bli ett litet "här-är-vi-normala-ingen-vågar-sticka-ut"-tänkande samhälle med blott dryga 1000 invånare eller vad det kan vara nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0