Livet i en låda


Är en rackare på att smälla upp flyttkartonger vid det här laget.. Den första trasslade jag in mig i. Likaså den andra.. Men sen gick det av bara farten. Farten som för övrigt är borta för tillfället. Just nu känns det bara ändlöst, hur blev det så här? När har jag samlat på mig allt detta SKIT jag uppenbarligen äger? Och uppenbarligen inte behöver eftersom jag inte ens visste att jag hade hälften av det.

Spackel med utgångsdatum alltför längesedan, en skvätt färg i en 5-litershink.. Jo men det är ju precis vad man vill samla på lager.. Ut med skiten bara! ....så vi kan fylla på med annat värdelöst skräp istället...

Läser för övrigt, med stort intresse, Helena Sandklefs blogg. En tjej/kvinna med perspektiv på det mesta, rak i sina åsikter, men ödmjuk och öppen inför andras.

Se där ja, DumDum fattade för första gången att man kan länka i sin egen text. Bättre sent än aldrig. Bara för det så gör vi en till... Hon har en sambo med.. En vass intelligent kille som också har en åsikt om det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0