the rensning goes on..

...och har fastnat på vägen några gånger bland gamla skolpapper, foton, tidningar och annat jag inte visste att jag hade..

Kom sedan till ett års uppsättning av "Vi Föräldrar".. Blir smått spyfärdig när jag, 7 år senare, inser att jag la alldeles för stor vikt vid vad som skrevs i den tidningen.
De har mycket bra att komma med, tveklöst. Men som 20-årig nybliven mamma satte jag alltför stor tilltro på allt som skrevs där. Det var nog mer än en gång mina egna värderingar och sunda förnuft sattes åt sidan för att följa råden som gavs. Råd som sedan ändrades till det motsatta för att någon forskat vidare, eller blivit sponsrad, vad vet jag.

'Bättre sent än aldrig' tänker jag och slänger det i den växande högen märkt "brännbart".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0