kul på kvällskvisten

Till att börja med måste man veta att jag är väldigt lättroad. Jag skrattar åt ungefär allt som ingen annan skrattar åt för att dom tycker att det mest är.. töntigt eller nåt.
Till saken hör nog också att jag har en och en halv öl skvalpande i kroppen. Japp, jag är lättpåverkad också! Eller billig i drift, tolka det hur du vill.

Skulle skicka ett röstklipp till Puman. Ljudet var väldigt enkelt - en ölburk som öppnades. Ni vet, det där himmelska ljudet.. nej, jag kan inte skriva det. (*klick* ,,ppppsssscccchhh, typ)
Det visade sig att burken hade haft en skumpig färd till datorn, vilket resulterade i att hela tangentbordet fick smaka...

Sen skulle jag lite ?smidigt? torka av tangentbordet med ärmen, vilket resulterade i att jag "esc"ade våran konversation, öppnade upp "windows live -vanliga frågor och svar", tryckte in caps lock (tydligen) och en herrans massa annat. I ett svep! (Hade jag ansträngt mig för att göra det hade jag aldrig lyckats..)

I samma veva kom katten, hoppade upp på tangentbordet, började slicka i sig fragmenten av öl som var kvar, och skickade ett kryptiskt meddelande till en random krake som fattade nada.. Kändes lite lamt att skylla på katten, men det var ju hon!!

aah, det måste nog upplevas för att man ska fatta det roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0