god morgon..

Härlig morgon idag. Vaknade första gången kvart i sju och trodde jag försovit mig till jobbet.. Kopplade in hjärnan och konstaterade att så var inte fallet eftersom jag jobbar kväll idag.
Somnade om. Vaknar nästa gång vid halv åtta av att Tove spelar Markoolio på högsta volym där uppe. Kan det bli mycket värre? Trodde inte det, men jag hade fel... Sträcker på mig, och känner att det är allt annat än torrt nere vid fötterna. Hmmm.. Det kan ju inte vara jag, då skulle det inte hamna där nere av naturliga skäl..
Har det regnat in? På en fläck, som råkar vara i min säng? Ja det är ju troligt.
Näru, KATTFAN är billig idag. MIN SÄNG!  Och inte en liten jag-markerar-revir-skvätt, nej, en jävla pööööl!
Men se god morgon då.

Kommentarer
Postat av: puman

HAHA!!!! Visst är det härligt med lite morgonöveraskningar;)

2008-05-17 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0