roadtrip

Idag ledde den till Sörping.. Våren är här, även om den inte alltid verkar veta om det, och då måste man äta glass. Glassen är uppäten, båten är slussad och solglajjerna är inköpta.
Sommar nu då? Ja tack.
Kossorna är på bete oxå förstås. Svarta jackan med korta ärmar som inte fanns i Köpenhamn men i Sörping är inhandlad.

Alla vägar bär till Nybble förresten! Nybble-Nytt, ja det kanske vore nåt att satsa på. Alla vägar förutom dom lömska sattygen som leder en tillbaka till Söderköping förstås. Sicken miss.. Men det var kul under tiden...

Roadtrippar är banne mig bland det bästa jag vet! Planlöst eller planerat farande på vägar man inte visste existerade, musik, musik, musik. Det är ett måste. Aggressiv. Lugn. Rockig. Sliskig. Men mest rock n rollig just nu.

När jag skaffar min nya bil blir det ÄNNU roligare att roadtrippa. Min nya bil är en Peugeot 206:a. Den vet inte om det än bara. Den är grå eller mörk i färgen. Kanske nåt åt det oranga förresten. Den har minst 1.6 liters motor.. Åsså har den riiiktigt bra ljud i sig, det är ett måste.
När jag ändå drömmer så var det nog så att jag fick den av nån som ville vara snäll. Jorå, livet leker.

image11

hej jag är en fluga.

Kommentarer
Postat av: puman

Mer roadtrips åt folket....med MYCKET musica...

2008-05-07 @ 07:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0