Jag och min Guldfisk.

Jag tror min sambo har en släng av demens.

Han drog på vattenkokaren, sen skulle han visa en konstig list i hallen, vilket ledde till hångel på hallgolvet. Mitt i  det allra bästa stelnade han till (ja, alltså helkroppsligt) och lyssnade till ett, för honom, konstigt ljud från köket.
-Vad är det?
- Ptja.. Jag skulle tippa på ljudet av vatten som blir varmt i vattenkokaren du drog på för 2MINUTER sen?

Jag känner på mig att det här kommer bli ett intressant och spännande liv....

(Men säg inget till Han, då blir han ledsen.)

Kommentarer
Postat av: puman

Mm...mysigt!!! Men ja...man ska väl inte få killar på andra tankar när dom väl har tagit ett eget initiativ....? Äh...va?!

2008-11-19 @ 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0