Jag visste det!


Hade det på känn, att när Han har flyttat in, och vi har blivit en familj så kommer jag inte ha ett smack att skriva. Inte för att jag egentligen har haft det förut heller, men då har jag ändå kunnat krysta ur mig ett och annat.

Men nu.. Är det helt tomt. Ingen tanke, ingen åsikt..

Det kan ju ha att göra med att jag nu har en vuxen människa att prata med hela dagarna, och inte behöver få ur mig skiten här. Det kan också ha att göra med att jag är glad. Lycklig. Kär rent av. Och då finns det ju inte mycket att tillägga, för sånt tänker jag inte vräka ut här, då jag själv tycker att  de detaljerna är helt ointressanta för andra att veta.

Äh.. Det kommer nog vertefter.. lusten/orken/peppen.

Kommentarer
Postat av: puman

Mm...du ser.....när man har allt o är nöjd,så finns det inget till övers att blogga om. Men,men...det kommer tillbaka...hopas jag:S

2008-11-08 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0