samboliv

Jag har varit sambo i 2 dygn snart, och inte flippat ur en enda gång.. Ska nog klara det här. Ja man vet ju aldrig, det var ett tag sen, så helt säker kan man ju inte vara.. Innan alltså. Men jovars, jag kan helt klart vänja mig vid det här livet.. Hittills har det gått ut på att han har barnen OCH möblerar iordning, jag jobbar. Sen kommer jag hem när dom har lagt sig, och då har han fixat och donat det värsta här hemma.

Nu packar han upp sina saker och jag bloggar och säger instämmande "mmm" ibland när han frågar om råd eller mitt tyckande om saker han ska ha kvar eller slänga.

Jag tror det här kommer bli ett riktigt bra förhållande.

Nä allvarligt.. Jag är faktiskt också engagerad. Fast på mitt sätt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter ju lovande. Tror säkert det kommer gå jättebra.

2008-11-04 @ 19:35:18
URL: http://www.metrobloggen.se/elaj
Postat av: karin

Tack!

Jo, jag tror det jag med..

2008-11-04 @ 19:48:25
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0