Bra Skitdag.

Dagen har varit toppen:
Tog med barnen och for till Millan och Hampus, de lekte och klarade sig bra på egen hand, medan vi kunde.. .. ptja.. dricka kaffe.. och lite mer kaffe.. Och prata och prata.
Skönt det!

Sen har dagen varit ganska skit.
Slag har placerats under bältet, i taffliga försök att väcka ett dåligt samvete som inte finns. Men någon slags intryck har det ju gjort iallafall, fast jag inte ville det. För att jag inte har någon anledning att ha det. För att det fan inte är mitt fel att saker är som de är. Jag tänker inte ens sträcka mig till att det är liiite mitt fel, för den vägen har du lagt helt på egen hand. Och det är helt upp till dig om du ska fortsätta på den, eller vända och ta en ny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0