Kanelbullens dag...



Finner det lite märkligt... Att en bulljävel ska ha en egen dag.. Som om det inte vore nog med semlor liksom.. Jag har inget emot kanelbullar alltså, men jag tycker bara det känns lite överflödigt att dom ska ha en egen dag. (se där ja, nu har jag likförbannat uppmärksammat den, fast jag inte skulle.)

Okej då.. Lite besviken är jag nog på mig själv... Det rimmar ju ganska illa att av princip vara emot något som detta, samtidigt som man har stoppat i sig fem stycken under dagen... Det är ju inte så att jag gör det varje dag direkt.. Eller jo, det skulle jag nog, om det fanns tillgängligt. Men det gör det inte som väl är.
Bra dock, att det blev just kanelbulle.. och inte mandelkubb. Har ni provat att äta fem mandelkubb utan att dö av inre torka och hostattacker i kombination? Nä just det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, di där mandelkubben är riktigt farliga. Men sååå goda. Man kan ha tävling med dom.

Vem kan äta mest mandelkubb utan att andas ;)

2008-10-06 @ 08:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0