livet just nu

Det lömska lilla stycket till katt måste ha spottat ut senaste p-pillret.. Nu går hon och jamar, nej, skriker, ut sin längtan efter en proper hanne (eller hona, det där vet jag ganska lite om som väl är) att få bedriva lite tid i avskildhet med. (Vilket jag inte heller vet så mycket om, det var bara ett antagande. Avskildheten alltså.)
Samtidigt dundrar Tove på med Smurfhits på högsta volym, med stängda dörrar iochförsig, men de är till föga nytta.

Jag sitter och funderar på vilket som är värst, men jag vet ärligt talat inte.

Samtidigt slår det mig, att om man har tid att sitta och fundera ut ovanstående, och dessutom sitta och skriva ner det, då är man en ganska sorglig själ. Med alldeles för mycket fritid.

... Jag återgår till min bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0