NU tar jag tag i det...

.. Det där med läsningen alltså. Så mycket tid, och så lite vettigt att fylla huvudet med.. Dax för förändring. Den kommer gå långsamt, det vore ett alltför tvärt kast att gå från Kalle & Hobbe till någon alltför komplicerad form av skrift.

Börjar försiktigt med Skam av Karin Alvtegen.. Verkar helt okej än så länge.

Idag packades och skickades Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?  och Kalla det vad fan du vill.
Hoppas brevbärarn har vett att lägga dom direkt i lådan.
Gör han inte det måste jag hämta ut dom på postens utlämningsställe, som i det här fallet, som bekant, är Rejmyrekiosken... I Rejmyrekiosken grillar man hamburgare. Sen steker man hamburgare. Efter det slänger man ett gäng korvar på stekbordet.
Under tiden har man så lite ventilation som möjligt på. (Det sista var ett antagande som helt saknar substans, men gav det hela lite mer tyngd.)

Min poäng är att mina böcker kommer lukta på det viset, och det blir så jobbigt, för då kan jag ju inte läsa, för jag måste äta för jag blir hungrig, och... äääh. Klart han lägger dom i lådan.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Härliga tider :) Hoppas du gillar boken !

2008-10-16 @ 09:32:00
Postat av: karin

den har hittills hållt fast mig alldeles för länge om kvällarna, och det är ju ett gott tecken.. =)

2008-10-16 @ 13:47:15
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0