söndag.

Fan vad jag hatar söndagar!
Dom bara skriker ÅNGEST rakt upp i ansiktet. Då är jag ändå inte det minsta bakis, något som annars kan framkalla en del mindre behagliga söndagar...
Slår vad om att iallafall hälften av alla självmord begås på söndagar.. Det ska kollas upp.

För att dra ut ytterligare på söndagens lidande så jobbar jag ikväll...  fyfan.

Men snälla människa, har du NÅGOT bra att komma med? Något positivt?

..  .. ...  ... ..  ... ... Ja...  .. ......... ........Jag är ledig imorgon. På en måndag!
Hoppas det spöregnar och blåser satan imorgon också. Det ger lite mer effekt att vara ledig då. Att veta att de flesta masar sig upp och iväg till sitt tråkiga arbete de hatar, speciellt på måndagar. Då kommer en varm våg av skadeglädje över mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört att det ska bli sol imorgon,mmm det har jag.Å jag ska då JOBBA så ligg du i sängen å ha det bra för jag ska upp tidigt.........

2008-10-05 @ 16:23:34
Postat av: karin

Jaa, jag låg i sängen, och det kändes riktigt bra faktiskt...

2008-10-06 @ 07:19:39
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0