?

Frågor till mig själv..

Är det rimligt att nöta 10 mil däck och landsväg varje gång du ska till och från jobbet?
Vad har du för alternativ till att göra det?
Vore det inte lite smartare att hitta nåt på närmare håll?
Ska du hålla på med det du gör resten av livet? Vore det inte på sin plats att... utvecklas.. lite?

Svar till mig själv:

Nej det är inte ett dugg rimligt.
Alternativet vore ju din andra fråga, pucko. Att hitta något på närmare håll. Vilket är Rejmyre eller Finspång. Mitt gymnasieval baserades på vad som inte fanns i Finspång, så att jag skulle slippa den hålan, något jag står fast vid.
Att både jobba och bo i Rejmyre, alltså aldrig komma härifrån? Skaffa mig en tvångströja när du ändå håller på.

Nä, det kanske inte är det här jag ska göra resten av livet.. Men just nu känns det... Inte rätt. Men mindre fel. Och vad skulle jag göra då? Skaffa en bättre utbildning som genererar i välbetalt jobb så jag slipper fundera över kostnader till o från jobbet vore ju en bra start.

Nu sitter jag och pratar med med mig själv också.. Det här går bara utför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0