livet på en lapp

Hittade en skrynklig lapp med anteckningar av undertecknad, skrivna för ett par veckor sedan.. Jag är bara för tragisk kan konstateras.

Vad pisstrist jag har! Bor i en sketen håla där det händer ingenting

Har inget internet, och verkar inte få nåt på länge
Ingen sprit
Inget knark
Tre kanaler på TVn som jag för övrigt inte har tittat på, på länge
Äger inga böcker som är intressanta
Jag har fan inte ens några rakblad!!!
Kommer bli känd som hon som försökte ta livet av sig med
en ladyshave!!




Kommentarer
Postat av: Terese

Hett tips till julhandeln? Bestämt ETT jävla varuhus. typ Åhlens. Sen lämnar du fan inte skiten förrän det är klart.

Eller så oppfinner du egna fina paket. :)

Typ bakar. :)

2008-09-26 @ 00:10:19
URL: http://kamlinskabinett.blogspot.com
Postat av: karin

Jag kör på ditt första förslag, då min fantasi tryter och bakning i all dess form är något jag bör hålla mig ifrån, av mina tidigare erfarenheter att döma..

2008-09-26 @ 08:04:05
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0